reklama

Žijeme v rozprávkovej krajine

Zistila som to dnes doobeda cestou do hlavného mesta. Zrazu som mala pocit, že vzduch je presiaknutý šťastím. Endorfíny zaplavovali môj krvný obeh, moja boľavá chrbtica sa vyrovnávala, hlava sa hrdo dvíhala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spočiatku som nevedela identifikovať v čom spočíva ten pocit hrdosti a radosti. Premýšľala som či to bolo zdravými raňajkami alebo tým, že mimino na zadnom sedadle bolo chvíľku ticho a sladko spalo. Ale nie. Príčina bola iná.

Z každej strany sa na mňa usmievali politici. Tam kde ešte pred mesiacom stála šedivá a všedná reklama na nábytok či pracovné oblečenie bol zrazu usmiaty pán v obleku. To je niečo! Niekto sa na mňa láskavo usmieval. A nielen to. Uisťoval. Že som v bezpečí a čakajú ma úžasné časy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán Účtovník mi odkázal, že je na mojej strane. Super. V boji s daňovými úradmi sa mi jeho rady zídu. Ten Najvyšší ma oslovil s tým, že chráni nielen mňa ale celé Slovensko. Hneď som pokojnejšia v tomto pohnutom čase utečeneckých nájazdov na slovenské hranice. Pán Boris mi je dokonca ešte bližší. Tvrdí, že sme rodina! Úplne nezištne. Má v sebe niečo z matky Terezy. Šuhajci z požehnaného hnutia zase ukazujú svoju nesebeckú tvár. Namiesto seba a svojich úprimne usmiatych tvárí skromne prepustili miesto na bilboarde matke a dieťaťu. Vyzerá skoro ako madona s jezuliatkom. Až na tú slovenskú zástavu. Musí byť predsa jasné, že ten krpec nie je kadejaký prišelec ale slováčisko. Dokonca nás niektorí ľudomilní učia cudzie jazyky celkom úplne totálne zdarma. Közös. Neviem síce čo to znamená ale isto niečo múdre keďže fičúr s pekne upravenými fúzmi sa tvári vážne a dôstojne. Ešte sú tu skokani. Neformálne ale dôrazne ubezpečujú, že makajú. Chvalabohu. Človek mal z krčmových rečí pocit, že politici na Slovensku sa ani do práce neobťažujú. Ale ja som vedela, že majú mozole. Chúdence. Určite by to chcelo ešte aspoň pár dní parlamentných prázdnin.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A viete čo je najlepšie? Čaká nás skvelá budúcnosť. Nielen, že budeme v bezpečí v kruhu rodiny. Spoločne vybudujeme štát, ktorý nám budú aj Švajčiari závidieť. Budeme mať vyššie príjmy a nižšie odvody a dane. Tak vravia páni v oblekoch.

Takže Slováci, radujme sa! Žijeme v úžasnej krajine! 

Zuzana Dlugošová

Zuzana Dlugošová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manželka, dcéra, sestra, zamestnankyňa, suseda, poistník, klient, pacientka, vodička a mnoho iného. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu